ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Fax. 2310696925
mail@dim-palaiok.thess.sch.gr

αρχικήτο σχολείο μαςπροσωπικόσκάκιμουσικήprojectsεκδηλώσειςολοήμερο

έγγραφαπεριβάλλοντο βήμα των εκπαιδευτικώνσυνδέσειςσύλλογος γονέων

Επιστροφή

Διδακτικές επισκέψεις   2009-10    2010-11   2011-12  2012-13 2013-14  2014-15  2015-16 2016-17

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα

Από 09-11-3-2024 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη  των μαθητών/τριων  της ΣΤ’  τάξης του σχολείου μας στην Αθήνα.

Το Σάββατο 09-3-2024, λοιπόν, νωρίς το πρωί και με λίγη βροχή να μας συνοδεύει, αναχωρήσαμε για την πρωτεύουσα. Μετά τις απαραίτητες στάσεις, φτάσαμε στην Αθήνα και κατευθυνθήκαμε  στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Ένας τεράστιος καλοφτιαγμένος χώρος που φιλοξενεί ζώα από όλο τον κόσμο. Περιηγηθήκαμε στους χώρους του πάρκου, βγάλαμε τις απαραίτητες φωτογραφίες  και μείναμε ενθουσιασμένοι από την πλούσια πανίδα του πάρκου. Αργά το απόγευμα πήγαμε στο ξενοδοχείο για δείπνο και ξεκούραση.

Την επόμενη μέρα το πρωί είδαμε την πλατεία Συντάγματος, την αλλαγή των ευζώνων στη Βουλή, την Ακαδημία Αθηνών, την παλιά Βουλή, το Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο. Περπατήσαμε την Ηρώδου Αττικού, είδαμε στο Μέγαρο Μαξίμου την αλλαγή των ευζώνων, το Προεδρικό Μέγαρο, το Ζάππειο.

Παραβρεθήκαμε στην έναρξη του ημιμαραθωνίου Αθηνών και παρακολουθήσαμε μέρος του αγώνα των αθλητών.

Κατόπιν πήγαμε στο Πολεμικό Μουσείο χρησιμοποιώντας τη γραμμή του μετρό. Η ξενάγηση στο Μουσείο ήταν εξαιρετική και περιεκτική. Το ενδιαφέρον των μαθητών-τριων ήταν μεγάλο  καθώς  μέρος των εκθεμάτων αφορούσε την ιστορία που διδάσκονται στη ΣΤ΄ τάξη.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας επισκεφθήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων. Έγινε ξενάγηση και ενημέρωση στην αίθουσα της Γερουσίας. Έπειτα με το λεωφορείο μεταβήκαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ακρόπολης. Ένα σύγχρονο, κτίριο από τα σπουδαιότερα του κόσμου, το οποίο φιλοξενεί ευρήματα προερχόμενα αποκλειστικά από την αθηναϊκή Ακρόπολη και τις πλαγιές της. Το βράδυ, καταλήξαμε στην περιοχή του Ψυρρή για φαγητό, χορό και διασκέδαση.

Την επόμενη και τελευταία μέρα της εκδρομής μας επισκεφθήκαμε τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Είδαμε και θαυμάσαμε από κοντά τα Προπύλαια, το Ερέχθειο, τις Καρυάτιδες τον Ναό της Απτέρου Νίκης, το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού(Ηρώδειο). Ακολούθησε μια μικρή περιήγηση (city tour) και ξεκινήσαμε το ταξίδι της επιστροφής.

Ήταν ένα όμορφο ταξίδι, με υπέροχες εικόνες και εμπειρίες. Πολλά συγχαρητήρια στους συντελεστές της εκδρομής ,μα πιο πολύ στα παιδιά μας για την άψογη συμπεριφορά τους.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ

Την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν  μερικούς από τους πιο εμβληματικούς θησαυρούς της αρχαίας ελληνικής περιόδου στη Βεργίνα. Τους βασιλικούς τάφους του Φιλίππου Β’, βασιλιά της Μακεδονίας   και  του έφηβου γιου του Μεγάλου Αλεξάνδρου  καθώς και άλλων μελών της οικογένειας. Οι βασιλικοί τάφοι, οι οποίοι ανακαλύφθηκαν μόλις το 1970 από τον αρχαιολόγο Μανώλη Ανδρόνικο  βρίσκονται στο εσωτερικό ενός καλυμμένου με γρασίδι λόφου, μιμούμενοι τον αυθεντικό ταφικό τύμβο. Οι μαθητές θαύμασαν εκθέματα μέσα στον τύμβο – τη  χρυσή λάρνακα που περιείχε τα οστά του Φιλίππου Β’, το περίπλοκο χρυσό στεφάνι που φορούσε κατά την καύση του, την τεράστια πανοπλία του, τα κοσμήματά του και άλλα αντικείμενα της εποχής – όλα λουσμένα με ένα μοναδικό φως.

Σήμερα η Βεργίνα αποτελεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ

Τη Δευτέρα στις 27 Νοεμβρίου η Ε’ τάξη επισκέφτηκε το ιστορικό κέντρο της πόλης μας! Οι μαθητές ξεναγήθηκαν από την  ξεναγό  Αθηνά Μουρατίδου  στη Ροτόντα, στην Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα), στον  Ναό του Αγίου Παντελεήμονα, στην Αχειροποίητο και στην Αγία Σοφία. Είδαν  υπέροχα ψηφιδωτά που παριστάνουν πώς φαντάζονταν  οι χριστιανοί τον Παράδεισο, ανάγλυφα με τον Μέγα Κωνσταντίνο, τον Γαλέριο και άλλους, ξεχωριστές αγιογραφίες,  εικόνες μεγάλης σημασίας, μιναρέδες που απέμειναν….. ή γκρεμίστηκαν. Τα παιδιά εξέφρασαν την άποψη  ότι αυτή η εκδρομή χρειαζόταν επιτέλους!!! Περάσαμε καταπληκτικά!

Επίσκεψη μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης

στο Οχυρό Ρούπελ

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης  στις 21-10-2022 επισκέφθηκαν το Οχυρό Ρούπελ της Γραμμής Μεταξά στο Σιδηρόκαστρο Σερρών, το οποίο αποτελεί ζωντανό μνημείο της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας.  Αν και κατασκευάστηκε για την άμυνα των Ελλήνων προς τους Βούλγαρους, τελικά χρησιμοποιήθηκε στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο  για να εμποδίσει την είσοδο των Γερμανών. Τελικά παραδόθηκε  μετά από μεγάλες απώλειες του Γερμανικού στρατού. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν μέσα στις υπόγειες στοές. Περπατώντας στο εσωτερικό του Οχυρού, οι μαθητές και μαθήτριες μπόρεσαν να αναπλάσουν στο μυαλό τους τις στιγμές που έζησαν οι Έλληνες στρατιώτες κατά τη διάρκεια της γερμανικής επίθεσης, όταν αντιστάθηκαν με ηρωισμό και αυτοθυσία στον ξένο εισβολέα. Η επίσκεψη στο χώρο προκαλεί συγκίνηση και θαυμασμό.

Ευχαριστούμε πολύ τους ανθρώπους του στρατού μας για τις ξεναγήσεις και την  ευγένειά   τους!

1 - Αντίγραφο

Επίσκεψη μαθητών/τριών της ΣΤ΄τάξης στο

Στρατιωτικό Μουσείο Βαλκανικών Πολέμων

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης  στις 29-9-2022 επισκέφθηκαν το Στρατιωτικό Μουσείο Βαλκανικών Πολέμων «ΤΟΨΙΝ» στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της επετείου απελευθέρωσης της πόλης μας. Το Πρωτόκολλο παράδοσης της πόλης υπογράφτηκε στις  26 Οκτωβρίου του 1912  από τον διοικητή της  πόλης  Χασάν Ταχσίν Πασά και του αρχιστράτηγου Κωνσταντίνου, αφού ηττήθηκε από τον ελληνικό στρατό στα Γιαννιτσά. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν εκθέματα όπως  όπλα, ξίφη, στρατιωτικές στολές, παράσημα, χάρτες και άλλα κειμήλια  του Ελληνικού ,του Τούρκικου, του Σέρβικου, του Μαυροβουνίτικου και του Ρουμάνικου στρατού . Η ξενάγηση ήταν εξαιρετική από αξιωματικούς του στρατού. Ευχαριστούμε πολύ τους ανθρώπους αυτούς!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ

Την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τρίτης τάξης του σχολείου μας,  επισκέφτηκαν το δάσος του Σέιχ Σου όπου και παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την ομάδα «Μικροί Ήρωες» με τίτλο «Δάσος, το πράσινο εργοστάσιο». Έμαθαν βιωματικά για τη ζωή στο δάσος και για τη συμβολή του στην ποιότητα της ζωής μας. Προσανατολίστηκαν με τη βοήθεια πυξίδας αλλά και με άλλους φυσικούς τρόπους. Κατασκεύασαν καλύβα-κατάλυμα από καλάμια, ασφαλείς εστίες φωτιάς και φωλιές για τα μικρά πουλιά.Τέλος, έπαιξαν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού. Τα χαρούμενα προσωπάκια τους στην επιστροφή έδειξαν την επιτυχία της επίσκεψης.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΤΑΞΗΣ

ΣΤΟΥΣ "ΜΙΚΡΟΥΣ ΗΡΩΕΣ"

Την Πέμπτη 20 Οκτώβρη οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης   του σχολείου μας πραγματοποίησαν την πρώτη τους εκπαιδευτική επίσκεψη στους ¨Μικρούς Ήρωες¨.Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με θέμα: « Νέα Ολυμπιακά Αθλήματα », ενώ οι μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με θέμα: « Μέλι το θαύμα της φύσης ».

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με αθλητικές δραστηριότητες ,υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών,  που  έκαναν την εκπαιδευτική μας εκδρομή αξέχαστη!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΝΟΗΣΙΣ

Την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020 οι μαθητές /τριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαμε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας. Στο πλανητάριο απολαύσαμε μία διαδρομή στο άπειρο του ουρανού. Έπειτα πήγαμε στο Κοσμοθέατρο, όπου ταξιδέψαμε στο διάστημα και είδαμε την προσπάθεια του ανθρώπου να το κατακτήσει. Μετά γνωρίσαμε το Εκθετήριο της Τεχνολογίας Μεταφορών, όπου είδαμε από κοντά τους πιο σημαντικούς σταθμούς στην ιστορία του αυτοκινήτου, όπως το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασαν οι Έλληνες. Έπειτα γυρίσαμε το χρόνο πίσω και περιπλανηθήκαμε στα  επιτεύγματα των αρχαίων, στην έκθεση της Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας. Η διαδρομή μας συνεχίστηκε στο σήμερα. Στο Τεχνοπάρκο παίξαμε, συμμετείχαμε και γνωρίσαμε πράγματα διασκεδάζοντας. Αλήθεια ίσως τώρα κοιτάμε πια το μέλλον με διαφορετικό τρόπο.

Οι μαθητές /τριες της Ε΄ τάξης

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΠΘ

Την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου  2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο του ΑΠΘ.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με διάφορες αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες τους δόθηκε η δυνατότητα να αθληθούν , να ψυχαγωγηθούν και να μάθουν μέσα από το πρότυπο πρόγραμμα που εφαρμόζει το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΡΩΜΑΪΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Την  Τετάρτη 7  Νοεμβρίου 2019 η Ε΄ τάξη του σχολείου μας, περιηγήθηκε  στα Ρωμαϊκά μνημεία της Θεσσαλονίκης. Η ξενάγηση ξεκίνησε από τη Ροτόντα όπου θαυμάσαμε τον επιβλητικό αυτό μνημείο καθώς και μια  περιοδική έκθεση ψηφιδωτών από εκκλησίες της Θεσσαλονίκης και της Ραβένας της Ιταλίας. Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στην Αψίδα του Γαλέριου (Καμάρα) με τις όμορφες ανάγλυφες σκηνές του πολέμου των Ρωμαίων με τους Πέρσες.  Μετά επισκεφθήκαμε  το ανάκτορο του Γαλέριου και την   πλατεία Ιπποδρομίου.  Η ξενάγηση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο όπου θαυμάσαμε τους θησαυρούς της πρωτοχριστιανικής και βυζαντινής περιόδου.  Η φθινοπωρινή μας βόλτα   στο ιστορικό παρελθόν της Θεσσαλονίκης την περίοδο της Ρωμαιοκρατίας θα μας μείνει αξέχαστη !!!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΡΕΠΑΥΛΗ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

Την  Τετάρτη 30  Οκτωβρίου 2019 η Ε΄ τάξη του σχολείου μας, επισκέφθηκε την Αγρέπαυλη Παλαιοκάστρου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Η ξενάγηση έγινε από την αρχαιολόγο και υπεύθυνη της ανασκαφής της Εφορείας Αρχαιοτήτων Περιφέρειας Θεσσαλονίκης. Η αγροικία βρίσκεται στην είσοδο του οικισμού του Παλαιοκάστρου. Περιλαμβάνει περίβολο με πύργο, περίστυλη αυλή με πηγάδι στο κέντρο, δωμάτια διατεταγμένα εκατέρωθεν μεγάλου τρικλινίου, αποθήκη με ληνό – δεξαμενή και λουτρό. Σώζεται σε ικανό ύψος - τοιχοποιίες πάνω από 2μ – και έκταση. Η αρχαιολόγος μας μίλησε για την ανασκαφή που βρίσκεται σε εξέλιξη και μας ενημέρωσε για τα σχέδια της Εφορείας για την αξιοποίηση και ανάδειξη του χώρου.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ

Πρόσφατα επισκεφτήκαμε το Μουσείο Βαλκανικών Πολέμων το οποίο ήταν υπέροχο. Μάθαμε για την ιστορία των βαλκανικών πολέμων αλλά και για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Την ξενάγηση την έκανε ο κος Πυθαγόρας . Στο μουσείο οι μαθητές είδαν πολεμικά κειμήλια των βαλκανικών πολέμων στρατιωτικές στολές Ελλήνων Αξιωματικών, πιστόλια , μετάλλια πολεμιστών ,πολεμικά  κειμήλια ,πίνακες ,έπιπλα  και οικιακά σκεύη της κατοικίας. Στον προάυλιο χώρο του μουσείου υπάρχει ταφικό μνημείο του Χασάν Ταχσίν Πασά και του γιού του Κενάν Μεσαρέ.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟΧΩΡΙ

Την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019  πραγματοποιήθηκε η εκδρομή των μαθητών και μαθητριών της Ε’  Δημοτικού του σχολείου μας στο Κτήμα Αγνάντι στο Λευκοχώρι Θεσσαλονίκης.   Εκεί δόθηκε σε όλους η δυνατότητα να κάνουν διάφορες δραστηριότητες  (ιππασία,  κανό,  σκοποβολή, ποδόσφαιρο και καλαθοσφαίριση) στις οποίες συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό τα παιδιά!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε τη Σχολή Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Robot Set Go” στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης. Συνδυάσαμε  τη μάθηση με το παιχνίδι και  μετατρέψαμε την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα . Μάθαμε για τη ρομποτική , προγραμματίσαμε  το δικό μας ρομπότ Lego και αγωνιστήκαμε σε ομάδες. Ήταν μια υπέροχη μέρα για όλους μας.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΠΘ

Την Τετάρτη 3 Απριλίου 2019 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο του ΑΠΘ.

Σε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με διάφορες αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες τους δόθηκε η δυνατότητα να παίξουν και να γνωρίσουν αθλήματα, να ψυχαγωγηθούν και να μάθουν μέσα από το πρότυπο πρόγραμμα που εφαρμόζει το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο με τη βοήθεια εξειδικευμένων καθηγητών Φυσικής Αγωγής.

«Η εκδρομή του σχολείου μου στην Αθήνα (2-4/3/2019)»

Πριν λίγες μέρες το σχολείο μου πήγε στην Αθήνα. Το ταξίδι ήταν μεγάλο χωρίς όμως να είναι βαρετό. Στο ενδιάμεσο της διαδρομής πραγματοποιήθηκαν δύο στάσεις μισής ώρας  στη Λάρισα και τη Λαμία.

Η ανταμοιβή μας ήρθε, όταν φτάσαμε στον προορισμό μας που δεν ήταν άλλος από Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Το πάρκο αυτό είναι ένας καλοφτιαγμένος χώρος που φιλοξενεί πάρα πολλά ζώα από όλες τις ηπείρους, από πουλιά μέχρι μυρμηγκοφάγους. Το πιο ενδιαφέρον όμως κομμάτι ήταν η παράσταση με τα δελφίνια. Από το πάρκο φύγαμε γύρω στις 5:30 και πήγαμε στο ξενοδοχείο , το οποίο κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλό με πολύ ωραία δωμάτια.

Την άλλη μέρα ξυπνήσαμε πολύ νωρίς το πρωί. Φάγαμε πρωινό στο ξενοδοχείο και ξεκινήσαμε το City Tour της Αθήνας με την ξεναγό μας. Είδαμε πολλά μνημεία, όπως τη Βουλή, την πλατεία Συντάγματος, το Πολυτεχνείο, το Πολεμικό Μουσείο, την Παλιά Βουλή, το Καλλιμάρμαρο και άλλα αξιοθέατα.

Ύστερα φτάσαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης, όπου ξεναγηθήκαμε. Όλα τα εκθέματα ήταν μοναδικά και ιδιαίτερα, αλλά αυτά που ξεχώρισαν ήταν ο Τρισώματος Δαίμονας, οι Κόρες, οι Καρυάτιδες και η Ζωφόρος του Παρθενώνα. Μετά επισκεφθήκαμε την Ακρόπολη. Είδαμε τα Προπύλαια, τον Παρθενώνα, το Ερέχθειο και το ναό της Απτέρου Νίκης.

Αφού πήγαμε στο ξενοδοχείο για γεύμα και ξεκούραση, επισκεφθήκαμε το απόγευμα τη Βουλή. Καθίσαμε στα βουλευτικά έδρανα, είδαμε το βήμα της Βουλής, το προεδρείο και ακούσαμε πληροφορίες για το κτίριο και τη δημοκρατία. Η Βουλή ήταν πιο μικρή από ότι νόμιζα. Μετά είδαμε την αλλαγή της φρουράς των ευζώνων μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Έπειτα πήγαμε μια βόλτα στην Πλάκα και καταλήξαμε σε ένα όμορφο χώρο στο Θησείο ,όπου φάγαμε και χορέψαμε και μας άρεσε πολύ.

Την επόμενη και τελευταία μέρα της εκδρομής επισκεφθήκαμε το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, είδαμε την Εθνική Βιβλιοθήκη και ύστερα πήγαμε στο Ίδρυμα Ευγενίδου, όπου παρακολουθήσαμε την ταινία «Η ζωή στο σύμπαν». Με το τέλος της ταινίας άρχισε το ταξίδι της επιστροφής.

Η εκδρομή ήταν υπέροχη και θέλω να πω συγχαρητήρια σ΄ αυτούς που την οργάνωσαν. Θα ήθελα πολύ να ξανακάνω αυτό το ταξίδι!

Επίσκεψη της Γ΄ τάξης του σχολείου μας στις εγκαταστάσεις της Χ.Α.Ν.Θ

Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης, επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της Χ.Α.Ν.Θ και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα:« Εκπαιδευτική Ρομποτική- Έρευνα και καινοτομία». Δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές αρχικά να πειραματιστούν και στη συνέχεια  να συναρμολογήσουν και να προγραμματίσουν μια ρομποτική κατασκευή (αυτoκίνητο). Τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες και ο καθένας είχε διακριτούς ρόλους.

Επίσκεψη  της ΣΤ΄τάξης του Σχολείου μας στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα

Την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019 η ΣΤ΄τάξη του Σχολείου μας επισκέφτηκε το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα στη Θεσσαλονίκη.

Οι μαθητές μας συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα ξενάγησης στο Μουσείο, που  συνοδευόταν από  πρόγραμμα ομαδοσυνεργατικής  διερεύνησης με παιχνίδι ρόλων και  γρίφους που οδηγούσαν στην ανακάλυψη της  «κρυμμένης»  γνώσης.  Ενθουσιάστηκαν με την ελευθερία που τους δόθηκε να ψάξουν μόνοι τους μέσα στο χώρο του Μουσείου και να «κυνηγήσουν» τις απαντήσεις σαν ένα είδος  κρυμμένου θησαυρού. Η πληροφόρηση για τον Αγώνα των Μακεδονομάχων  ολοκληρώθηκε με  ενημερωτική προβολή.

Στη συνέχεια επισκέφτηκαν την Ιερά Μητρόπολη. Ξεχωριστή ήταν η επίσκεψη στη μυστική υπόγεια κρύπτη  του Ναού που συνέδεε την εκκλησία με το κτίριο του Προξενείου, όπου σήμερα φιλοξενείται το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα και κατά τη διάρκεια των ταραγμένων εκείνων χρόνων τη χρησιμοποιούσαν οι  Έλληνες για μυστικές συναντήσεις.

Η εκπαιδευτική  επίσκεψη στην πόλη  ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας , ζωντανό βυζαντινό μνημείο, ένα από τα πολλά που διαθέτει  το ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

"Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ" ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019, το σχολείο παρακολούθησε την θεατρική παράσταση «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου», της Άλκης Ζέη, στο Βασιλικό Θέατρο. Πρόκειται για ένα ταξίδι συναισθημάτων στα δύσκολα χρόνια της κατοχής στην Αθήνα μέσα από τα μάτια του μικρού Πέτρου.

Ευχαριστούμε την Παιδική Σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος για τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε και τη συγκίνηση που μας πρόσφερε.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΒΛΑΤΑΔΩΝ

Την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας, επισκέφθηκαν τη Μονή Βλατάδων και το ναό του Οσίου Δαυίδ. Η ξενάγηση ξεκίνησε από τη Μονή Βλατάδων και  συνεχίστηκε στο ναό του Οσίου Δαυίδ. Στη Μονή Βλατάδων οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών «Μαθαίνοντας τη βυζαντινή τέχνη της πόλης μου». Οι μαθητές γνώρισαν από κοντά αξιόλογα έργα τέχνης της βυζαντινής εποχής. Στο τέλος ξεκουράστηκαν σε ένα όμορφο παρκάκι της Άνω Πόλης.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ "ΗΡΑΚΛΗΣ-ΟΙ 12 ΑΘΛΟΙ"

Tην Πέμπτη 22 Νοεμβρίου, οι  μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της Γ΄τάξης, επισκέφτηκαν το νέο θεματικό πάρκο : «Ηρακλής-Οι 12 Άθλοι», στο περίπτερο 1, του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

Στο μουσειακό κομμάτι του πάρκου  έγινε μια γενικότερη αναφορά στην ελληνική μυθολογία, αλλά και στη γέννηση, την ενηλικίωση και τα κατορθώματα του Ηρακλή, όσο μεγάλωνε. Στο δεύτερο σκέλος του πάρκου δόθηκαν πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά του Ηρακλή, όπως π.χ. για το ύψος του και το μέγεθος της πατούσας του. Στο πάρκο υπήρχε μουσειακή προσέγγιση των  12 άθλων με ένα μεγάλο τρισδιάστατο χάρτη όπου παρουσιάστηκαν τα σημεία στα οποία πραγματοποιήθηκαν οι άθλοι. Οι άθλοι παρουσιάστηκαν με τρισδιάστατα εκθέματα πλήρως θεματοποιημένα και ειδικά σχεδιασμένα, διαθέτοντας κίνηση και ήχο, δημιουργώντας έτσι το απίστευτο σκηνικό ενός πραγματικά ξεχωριστού κόσμου.

Στο τέλος της περιήγησης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατακτήσουν τον 13ο Άθλο, ο οποίος  περιελάμβανε στούντιο τηλεόρασης και τα παιδιά κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Στο τέλος της διαδρομής, τα παιδιά  κέρδισαν ένα συλλεκτικό δώρο.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Εκεί συμμετείχαμε στο πρόγραμμα: «Ανακαλύπτω το αγρόκτημα με ένα μεγάλο παιχνίδι θησαυρού».

Με τη βοήθεια στελεχών της σχολής επισκεφθήκαμε τον αμπελώνα, τον ελαιώνα, την καλλιέργεια αρωματικών φυτών, τα θερμοκήπια, το εκτροφείο σαλιγκαριών, το λαχανόκηπο, το γαλακτοκομείο και το βουστάσιο με τις φημισμένες αγελάδες Holnstein. Αφού φάγαμε το δεκατιανό μας στη μεγάλη τραπεζαρία της σχολής, ξεκουραστήκαμε και παίξαμε στο όμορφο άλσος της σχολής.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΡΩΜΑΪΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Περίπατος στα ρωμαϊκά μνημεία της πόλης μας …μια ξεχωριστή εμπειρία!

Αρχικά μας εντυπωσίασε η ρωμαϊκή αγορά με την οργάνωσή της.  Μάθαμε για τις Καρυάτιδες της Θεσσαλονίκης ή αλλιώς «Μαγεμένες», που δυστυχώς βρίσκονται στο μουσείο του Λούβρου. Ευτυχώς η Δέσποινα της πόλης επέστρεψε και στο εξής βρίσκεται στο αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας.

Κατόπιν θαυμάσαμε την αρχιτεκτονική και τα ψηφιδωτά της Ροτόντας. Ανακαλύψαμε τα ανάγλυφα από τη θριαμβευτική αψίδα του Γαλέριου.

Τέλος επισκεφτήκαμε το οκτάγωνο από την Αίθουσα του Θρόνου του Αυτοκράτορα.

Περάσαμε καταπληκτικά!

Τι πόλη! Τι μνημεία!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΣΕΙΧ-ΣΟΥ

Την Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της Γ΄ τάξης παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τους Μικρούς Ήρωες  : « Δάσος, το πράσινο εργοστάσιο», στο περιαστικό δάσος Σέιχ- Σου .

Τα παιδιά έμαθαν βιωματικά για τη ζωή στο δάσος και τη συμβολή του στην ποιότητα ζωής μας.

Εκπαιδεύτηκαν :

1)Στον προσανατολισμό με τη βοήθεια πυξίδας αλλά και με φυσικούς τρόπους.

2) Στην κατασκευή καλύβας από καλάμια.

3) Στις ασφαλείς εστίες φωτιάς (χωρίς κίνδυνο πυρκαγιάς)

4) Στον υπολογισμό ηλικίας και ύψους των δέντρων.

5) Στην κατασκευή φωλιών για τα μικρά πουλάκια και την τοποθέτησή τους στα δέντρα.

Επειδή εκδρομή χωρίς παιχνίδι δε γίνεται, τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΘ ΣΤΗ ΘΕΡΜΗ

Την Τρίτη 29 Μαΐου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σχολής Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΑΠΘ στη Θέρμη. Εκεί χωριστήκαμε σε ομάδες και είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε δραστηριότητες αθλητισμού και αναψυχής. Γνωρίσαμε το άθλημα της τοξοβολίας και της σκοποβολής, κάναμε αναρρίχηση σε πύργο ύψους 8 μέτρων, κάναμε εναέρια διαπέραση zip line σε ύψος 2,5 μέτρων και πήγαμε στο δασύλλιο όπου ασχοληθήκαμε με το στίβο περιπέτειας σε φυσικό περιβάλλον.

Όλες οι δραστηριότητες που συμμετείχαμε ήταν συναρπαστικές! Ελπίζουμε να ξαναπάμε!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΓΑΛΕΡΙΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Την  Παρασκευή  27 Απριλίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξη του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Γαλεριανό Συγκρότημα.  Ξεκινήσαμε από τη Ροτόντα όπου θαυμάσαμε τα πανέμορφα ψηφιδωτά. Στη συνέχεια πήγαμε στην Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα) με τις όμορφες ανάγλυφες σκηνές του πολέμου των Ρωμαίων με τους Πέρσες.  Μετά επισκεφθήκαμε το ανάκτορο του Γαλερίου και την πλατεία Ιπποδρομίου.

Ύστερα πήγαμε στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης. Είδαμε τα εκθέματα του μουσείου από την Παλαιοχριστιανική έως τη Μεταβυζαντινή Εποχή. Τέλος ξεκουραστήκαμε σε ένα από τα πιο όμορφα πάρκα της Θεσσαλονίκης στο Πάρκο του Πεδίου του Άρεως.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Την Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα .

Οι υπεύθυνοι του χώρου μας υποδέχθηκαν με πολλή χαρά .Στη συνέχεια μας έγινε αναλυτική ενημέρωση για την ιστορικότητα του κτιρίου. Μάθαμε ακόμη ότι το κτίριο στέγαζε επί 100 και πλέον έτη το ελληνικό προξενείο στην οθωμανική Θεσσαλονίκη.

Η ξενάγηση είχε ιδιαίτερο ιστορικό ενδιαφέρον και  μας έφερε κοντά σε προσωπικότητες όπως ο Παύλος Μελάς, ο Λάμπρος Κορομηλάς.

Είδαμε από κοντά κειμήλια και τεκμήρια της ένδοξης εκείνης εποχής , όπου ο αγώνας ενάντια στους Βούλγαρους για την ελευθερία της Μακεδονίας γράφτηκε με « χρυσά γράμματα ».

Πέρα από την ξενάγηση υπήρξε και χρήση νέων τεχνολογιών – προβολών – σε ένα άψογο πάντρεμα με την ιστορία του τόπου ,κάνοντας έτσι την επίσκεψη μας  ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Η επίσκεψη αυτή μας άρεσε πολύ, γιατί αποκτήσαμε πολλές γνώσεις και πολύτιμες εμπειρίες.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΥΣ "ΜΙΚΡΟΥΣ ΗΡΩΕΣ"

Την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επιστημονικής ομάδας Μικροί ΄Ηρωες με θέμα: «Μεσογειακή Διατροφή».

Τα παιδιά με βιωματικό τρόπο ενημερώθηκαν για τις διάφορες ομάδες τροφών και παρακινήθηκαν να αποκτήσουν ή να επιμείνουν στις υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Η πυραμίδα της διατροφής,  οι φυσικές τροφές και η  άσκηση έγιναν αντικείμενο ενασχόλησης των παιδιών που μέσα από  το παιχνίδι   βοηθήθηκαν να συνειδητοποιήσουν ότι η δημιουργία και  η διατήρηση ενός υγιούς οργανισμού γίνετε μέσα από συνδυασμό ισορροπημένης διατροφής και συστηματικής άσκησης.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με αθλητικές δραστηριότητες υπό την επίβλεψη καθηγητών φυσικής αγωγής που  έκαναν την εκπαιδευτική μας εκδρομή αξέχαστη!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Τη Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε τη Σχολή Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Robot Set Go” στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης. Μάθαμε για τη ρομποτική και τις εφαρμογές της στη σύγχρονη τεχνολογία (ιατρική, βιομηχανία, διαστημική, καθημερινή ζωή κ.ά.). Δημιουργήσαμε το δικό μας ρομπότ-αθλητή και το βάλαμε να αγωνιστεί με τα ρομπότ που δημιούργησαν οι άλλες ομάδες. Η επίσκεψη αυτή μας άρεσε πολύ γιατί πήραμε πολλές γνώσεις και αποκτήσαμε δεξιότητες προγραμματισμού παίζοντας.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων», οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα  (23-25 Φεβρουαρίου 2018). Η επίσκεψη έγινε με τη συνοδεία γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί ξεκινήσαμε την επίσκεψή μας, απολαμβάνοντας από κοντά τα δελφίνια και την  πλούσια πανίδα του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου στα Σπάτα. Μικροί και μεγάλοι ενθουσιαστήκαμε από το πλούσιο θέαμα. Επισκεφτήκαμε το σύγχρονο Μουσείο της Ακρόπολης (ένα από τα καλύτερα μουσεία παγκοσμίως), ανεβήκαμε στον ιερό βράχο της  Ακρόπολης και θαυμάσαμε το μεγαλείο του Παρθενώνα (αιώνιο σύμβολο του ελληνικού πολιτισμού), καθίσαμε στα έδρανα του κοινοβουλίου, εκεί που οι βουλευτές αποφασίζουν και ψηφίζουν νομοσχέδια.

Συνεχίσαμε στο Ευγενίδειο  Ίδρυμα, παρακολουθώντας την ταινία «Ταξίδι στο διάστημα»! Και φυσικά τι πιο ωραίο, να τελειώσουμε την ημέρα μας, διασκεδάζοντας και χορεύοντας, σε ένα όμορφο χώρο στο Θησείο και να γίνουμε όλοι μια παρέα.

Την επόμενη μέρα , μετά από μια όμορφη πρωινή βόλτα στο Θησείο, καμαρώσαμε την αλλαγή φρουράς στο Σύνταγμα, είδαμε στην Παλιά Βουλή με πολλά ενθύμια της σύγχρονης ιστορίας μας. Τέλος ζήσαμε, έστω για λίγο, την παλικαριά του Λεωνίδα και των 300 Σπαρτιατών στο Μουσείο Ιστορικής Τεκμηρίωσης στις Θερμοπύλες.

Μας γεμίζει όλους χαρά και ικανοποίηση, ότι η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία, γεμίζοντας το μυαλό και την καρδιά μας με όμορφες αναμνήσεις!!! Πόση χαρά αισθανόμαστε όταν οι μαθητές μας νιώθουν τα εξής…..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΠΘ

Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο του ΑΠΘ.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ

Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Μουσείο των Βασιλικών Τάφων των Αιγών. Η ξεναγός κ. Αθηνά μας μίλησε για την ιστορία της αρχαίας Μακεδονίας και μας ξενάγησε στη Μεγάλη Τούμπα των Αιγών με τα αξιόλογα αρχαιολογικά ευρήματα.

Είδαμε το μακεδονικό τάφο του Φιλίππου του Β΄. Θαυμάσαμε τα εξαιρετικά αντικείμενα που βρέθηκαν στον τάφο αυτόν: τις χρυσές λάρνακες, τα χρυσά στεφάνια, το ασημένιο διάδημα, τα ελεφαντοστέινα γλυπτά – ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν τα κεφάλια του Φιλίππου του Β΄, του Μεγάλου Αλεξάνδρου και της Ολυμπιάδας – τα χάλκινα και ασημένια αντικείμενα, το θώρακα του Φιλίππου του Β΄ με τα χρυσά λιοντάρια, τη χρυσή φαρέτρα, τη χρυσελεφάντινη ασπίδα και το χρυσοπόρφυρο ύφασμα. Είδαμε τον τάφο του Πρίγκιπα, ο οποίος λένε ότι είναι ο τάφος του Αλεξάνδρου του Δ΄, του γιου του Μεγάλου Αλεξάνδρου και της Ρωξάνης. Είδαμε επίσης την τοιχογραφία της αρπαγής της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα, που βρισκόταν στον μικρότερο τάφο της Τούμπας.

Μετά την ξενάγηση ξεκουραστήκαμε στον όμορφο αύλειο χώρο.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ "ΕΛΙΖΑ" ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017, το σχολείο παρακολούθησε την θεατρική παράσταση «Ελίζα», της Ξένιας Καλογεροπύλου, στο Βασιλικό Θέατρο. Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης, ανάμεσα στην Ελίζα, μια σερβιτόρα και τον Πάτρικ, έναν ναυτικό. Μαζί τους ταξιδέψαμε από το Πλύμουθ της Αγγλίας, στη μακρινή Αραβία, όπου δοκιμάστηκε και επικράτησε η αληθινή φιλία, η οποία δεν φοβάται ούτε την απειλή του θανάτου.

Ευχαριστούμε την Παιδική Σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος για τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΝΕΡΟΜΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

Την Παρασκευή 13-10-2017 η Ε΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε τους Βυζαντινούς Νερόμυλους Πολίχνης, που βρίσκονται κοντά στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο 424. Η αρχαιολόγος κ. Συμαλίδου Μαρία, που μας περίμενε στο χώρο, μας ξενάγησε στην έκθεση για τους Βυζαντινούς Νερόμυλους, μας μίλησε για την ανασκαφή που έγινε και τέλος μας έδειξε δύο από τους νερόμυλους που χτίστηκαν το 13ο αιώνα. Μετά το τέλος  της ξενάγησης οι μαθητές ξεκουράστηκαν κι έπαιξαν στον όμορφο αύλειο χώρο του αναψυκτηρίου.