ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Fax. 2310696925
mail@dim-palaiok.thess.sch.gr

αρχικήτο σχολείο μαςπροσωπικόσκάκιμουσικήprojectsεκδηλώσειςολοήμερο

έγγραφαπεριβάλλοντο βήμα των εκπαιδευτικώνσυνδέσειςσύλλογος γονέων

Επιστροφή

Διδακτικές επισκέψεις   2009-10    2010-11   2011-12  2012-13 2013-14  2014-15  2015-16 2016-17

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΘ ΣΤΗ ΘΕΡΜΗ

Την Τρίτη 29 Μαΐου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις της Σχολής Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΑΠΘ στη Θέρμη. Εκεί χωριστήκαμε σε ομάδες και είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε δραστηριότητες αθλητισμού και αναψυχής. Γνωρίσαμε το άθλημα της τοξοβολίας και της σκοποβολής, κάναμε αναρρίχηση σε πύργο ύψους 8 μέτρων, κάναμε εναέρια διαπέραση zip line σε ύψος 2,5 μέτρων και πήγαμε στο δασύλλιο όπου ασχοληθήκαμε με το στίβο περιπέτειας σε φυσικό περιβάλλον.

Όλες οι δραστηριότητες που συμμετείχαμε ήταν συναρπαστικές! Ελπίζουμε να ξαναπάμε!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΓΑΛΕΡΙΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Την  Παρασκευή  27 Απριλίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξη του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Γαλεριανό Συγκρότημα.  Ξεκινήσαμε από τη Ροτόντα όπου θαυμάσαμε τα πανέμορφα ψηφιδωτά. Στη συνέχεια πήγαμε στην Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα) με τις όμορφες ανάγλυφες σκηνές του πολέμου των Ρωμαίων με τους Πέρσες.  Μετά επισκεφθήκαμε το ανάκτορο του Γαλερίου και την πλατεία Ιπποδρομίου.

Ύστερα πήγαμε στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης. Είδαμε τα εκθέματα του μουσείου από την Παλαιοχριστιανική έως τη Μεταβυζαντινή Εποχή. Τέλος ξεκουραστήκαμε σε ένα από τα πιο όμορφα πάρκα της Θεσσαλονίκης στο Πάρκο του Πεδίου του Άρεως.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ

Την Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα .

Οι υπεύθυνοι του χώρου μας υποδέχθηκαν με πολλή χαρά .Στη συνέχεια μας έγινε αναλυτική ενημέρωση για την ιστορικότητα του κτιρίου. Μάθαμε ακόμη ότι το κτίριο στέγαζε επί 100 και πλέον έτη το ελληνικό προξενείο στην οθωμανική Θεσσαλονίκη.

Η ξενάγηση είχε ιδιαίτερο ιστορικό ενδιαφέρον και  μας έφερε κοντά σε προσωπικότητες όπως ο Παύλος Μελάς, ο Λάμπρος Κορομηλάς.

Είδαμε από κοντά κειμήλια και τεκμήρια της ένδοξης εκείνης εποχής , όπου ο αγώνας ενάντια στους Βούλγαρους για την ελευθερία της Μακεδονίας γράφτηκε με « χρυσά γράμματα ».

Πέρα από την ξενάγηση υπήρξε και χρήση νέων τεχνολογιών – προβολών – σε ένα άψογο πάντρεμα με την ιστορία του τόπου ,κάνοντας έτσι την επίσκεψη μας  ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Η επίσκεψη αυτή μας άρεσε πολύ, γιατί αποκτήσαμε πολλές γνώσεις και πολύτιμες εμπειρίες.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΥΣ "ΜΙΚΡΟΥΣ ΗΡΩΕΣ"

Την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επιστημονικής ομάδας Μικροί ΄Ηρωες με θέμα: «Μεσογειακή Διατροφή».

Τα παιδιά με βιωματικό τρόπο ενημερώθηκαν για τις διάφορες ομάδες τροφών και παρακινήθηκαν να αποκτήσουν ή να επιμείνουν στις υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Η πυραμίδα της διατροφής,  οι φυσικές τροφές και η  άσκηση έγιναν αντικείμενο ενασχόλησης των παιδιών που μέσα από  το παιχνίδι   βοηθήθηκαν να συνειδητοποιήσουν ότι η δημιουργία και  η διατήρηση ενός υγιούς οργανισμού γίνετε μέσα από συνδυασμό ισορροπημένης διατροφής και συστηματικής άσκησης.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με αθλητικές δραστηριότητες υπό την επίβλεψη καθηγητών φυσικής αγωγής που  έκαναν την εκπαιδευτική μας εκδρομή αξέχαστη!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ

Τη Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε τη Σχολή Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Robot Set Go” στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης. Μάθαμε για τη ρομποτική και τις εφαρμογές της στη σύγχρονη τεχνολογία (ιατρική, βιομηχανία, διαστημική, καθημερινή ζωή κ.ά.). Δημιουργήσαμε το δικό μας ρομπότ-αθλητή και το βάλαμε να αγωνιστεί με τα ρομπότ που δημιούργησαν οι άλλες ομάδες. Η επίσκεψη αυτή μας άρεσε πολύ γιατί πήραμε πολλές γνώσεις και αποκτήσαμε δεξιότητες προγραμματισμού παίζοντας.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων», οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα  (23-25 Φεβρουαρίου 2018). Η επίσκεψη έγινε με τη συνοδεία γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου μας.

Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί ξεκινήσαμε την επίσκεψή μας, απολαμβάνοντας από κοντά τα δελφίνια και την  πλούσια πανίδα του Αττικού Ζωολογικού Πάρκου στα Σπάτα. Μικροί και μεγάλοι ενθουσιαστήκαμε από το πλούσιο θέαμα. Επισκεφτήκαμε το σύγχρονο Μουσείο της Ακρόπολης (ένα από τα καλύτερα μουσεία παγκοσμίως), ανεβήκαμε στον ιερό βράχο της  Ακρόπολης και θαυμάσαμε το μεγαλείο του Παρθενώνα (αιώνιο σύμβολο του ελληνικού πολιτισμού), καθίσαμε στα έδρανα του κοινοβουλίου, εκεί που οι βουλευτές αποφασίζουν και ψηφίζουν νομοσχέδια.

Συνεχίσαμε στο Ευγενίδειο  Ίδρυμα, παρακολουθώντας την ταινία «Ταξίδι στο διάστημα»! Και φυσικά τι πιο ωραίο, να τελειώσουμε την ημέρα μας, διασκεδάζοντας και χορεύοντας, σε ένα όμορφο χώρο στο Θησείο και να γίνουμε όλοι μια παρέα.

Την επόμενη μέρα , μετά από μια όμορφη πρωινή βόλτα στο Θησείο, καμαρώσαμε την αλλαγή φρουράς στο Σύνταγμα, είδαμε στην Παλιά Βουλή με πολλά ενθύμια της σύγχρονης ιστορίας μας. Τέλος ζήσαμε, έστω για λίγο, την παλικαριά του Λεωνίδα και των 300 Σπαρτιατών στο Μουσείο Ιστορικής Τεκμηρίωσης στις Θερμοπύλες.

Μας γεμίζει όλους χαρά και ικανοποίηση, ότι η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία, γεμίζοντας το μυαλό και την καρδιά μας με όμορφες αναμνήσεις!!! Πόση χαρά αισθανόμαστε όταν οι μαθητές μας νιώθουν τα εξής…..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΠΘ

Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο του ΑΠΘ.

Σε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με διάφορες αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες τους δόθηκε η δυνατότητα να παίξουν και να γνωρίσουν αθλήματα, να ψυχαγωγηθούν και να μάθουν μέσα από το πρότυπο πρόγραμμα που εφαρμόζει το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο με τη βοήθεια εξειδικευμένων καθηγητών Φυσικής Αγωγής.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ

Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Μουσείο των Βασιλικών Τάφων των Αιγών. Η ξεναγός κ. Αθηνά μας μίλησε για την ιστορία της αρχαίας Μακεδονίας και μας ξενάγησε στη Μεγάλη Τούμπα των Αιγών με τα αξιόλογα αρχαιολογικά ευρήματα.

Είδαμε το μακεδονικό τάφο του Φιλίππου του Β΄. Θαυμάσαμε τα εξαιρετικά αντικείμενα που βρέθηκαν στον τάφο αυτόν: τις χρυσές λάρνακες, τα χρυσά στεφάνια, το ασημένιο διάδημα, τα ελεφαντοστέινα γλυπτά – ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν τα κεφάλια του Φιλίππου του Β΄, του Μεγάλου Αλεξάνδρου και της Ολυμπιάδας – τα χάλκινα και ασημένια αντικείμενα, το θώρακα του Φιλίππου του Β΄ με τα χρυσά λιοντάρια, τη χρυσή φαρέτρα, τη χρυσελεφάντινη ασπίδα και το χρυσοπόρφυρο ύφασμα. Είδαμε τον τάφο του Πρίγκιπα, ο οποίος λένε ότι είναι ο τάφος του Αλεξάνδρου του Δ΄, του γιου του Μεγάλου Αλεξάνδρου και της Ρωξάνης. Είδαμε επίσης την τοιχογραφία της αρπαγής της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα, που βρισκόταν στον μικρότερο τάφο της Τούμπας.

Μετά την ξενάγηση ξεκουραστήκαμε στον όμορφο αύλειο χώρο.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ "ΕΛΙΖΑ" ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017, το σχολείο παρακολούθησε την θεατρική παράσταση «Ελίζα», της Ξένιας Καλογεροπύλου, στο Βασιλικό Θέατρο. Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης, ανάμεσα στην Ελίζα, μια σερβιτόρα και τον Πάτρικ, έναν ναυτικό. Μαζί τους ταξιδέψαμε από το Πλύμουθ της Αγγλίας, στη μακρινή Αραβία, όπου δοκιμάστηκε και επικράτησε η αληθινή φιλία, η οποία δεν φοβάται ούτε την απειλή του θανάτου.

Ευχαριστούμε την Παιδική Σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος για τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ ΝΕΡΟΜΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

Την Παρασκευή 13-10-2017 η Ε΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε τους Βυζαντινούς Νερόμυλους Πολίχνης, που βρίσκονται κοντά στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο 424. Η αρχαιολόγος κ. Συμαλίδου Μαρία, που μας περίμενε στο χώρο, μας ξενάγησε στην έκθεση για τους Βυζαντινούς Νερόμυλους, μας μίλησε για την ανασκαφή που έγινε και τέλος μας έδειξε δύο από τους νερόμυλους που χτίστηκαν το 13ο αιώνα. Μετά το τέλος  της ξενάγησης οι μαθητές ξεκουράστηκαν κι έπαιξαν στον όμορφο αύλειο χώρο του αναψυκτηρίου.