Βράβευση του Ευρωπαϊκού eTwinning έργου “Tell me tell me”
Την περσινή χρονιά, τα δύο
τμήματα της Δ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο eTwinning έργο
"Tell me, tell me" με στόχο τη βελτίωση των γλωσσικών και
επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους στην αγγλική γλώσσα. Μαθητές και
μαθήτριες, ηλικίας 7 έως 9 ετών, από 7 χώρες συνεργάστηκαν με σκοπό
τη συνεργασία και τη συζήτηση πάνω σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Καθ' όλη τη διάρκεια του
έργου, δόθηκε έμφαση στην καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τη
συνεργασία τόσο των μαθητών μεταξύ τους όσο και των εκπαιδευτικών,
αξιοποιώντας διάφορες μεθόδους και προσεγγίσεις διδασκαλίας. Η
μάθηση προέκυπτε ασυνείδητα μέσω των δραστηριοτήτων, που
πραγματοποιήθηκαν κυρίως σε μικρές ομάδες, και της αλληλεπίδρασης
των μαθητών μεταξύ τους. Δόθηκε έμφαση στην ευχέρεια λόγου στην
αγγλική γλώσσα και την χρήση της ως κώδικα επικοινωνίας και
δημιουργήθηκε έτσι ένα διαδραστικό περιβάλλον που έδωσε την ευκαιρία
στους μαθητές να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από τη
μουσική (θεματικά τραγούδια), τα εικαστικά (δημιουργία ενός
λογότυπου, Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, ζωγραφιές για την
περιγραφή ανθρώπων), την ανεξάρτητη έρευνα (Animals in my country)
και τις τηλεδιασκέψεις μέσω skype, οι οποίες αποτέλεσαν την πιο
διασκεδαστική και συνεργατική δραστηριότητα, επειδή τα παιδιά
μπόρεσαν να συνομιλήσουν, να παίξουν, να γελάσουν και να
τραγουδήσουν σε ζωντανό χρόνο με τους φίλους τους.
Το έργο μας, λοιπόν,
βραβεύτηκε με Ετικέτα ποιότητας στις 28-9-2015. Θυμίζουμε ότι
η Ετικέτα Ποιότητας είναι η απτή αναγνώριση στους καθηγητές και τα
σχολεία για το υψηλό επίπεδο των eTwinning δραστηριοτήτων τους.
Στους μαθητές, προσφέρει μία ενίσχυση στην προσπάθειά τους, και στο
σχολείο γενικότερα, μία δημόσια επιβεβαίωση της δέσμευσης του για
την ποιότητα και την ειλικρίνεια σε μία Ευρωπαϊκή συνεργασία.
Η Εθνική Υπηρεσία Στήριξης (ΕΥΣ)
σε κάθε χώρα αξιολογεί τις αιτήσεις των σχολείων για την εθνική
Ετικέτα Ποιότητας βάσει έξι κριτηρίων. Συγκεκριμένα, ένα έργο πρέπει
να αγγίξει την τελειότητα στους ακόλουθους τομείς:
(1) Παιδαγωγική Καινοτομία
(2) Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη
(3) Επικοινωνία και ανταλλαγή μεταξύ σχολείων
συνεργατών
(4) Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών
(5) Χρήση της τεχνολογίας
(6) Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση

|