Κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου, οι
μαθητές/τριές μας συμμετείχαν σε μια
ιδιαίτερη δράση του ευρωπαϊκού προγράμματος The Palette of Emotions,
με στόχο να εκφράσουν με χρώματα και φαντασία όλα όσα αγαπούν. Την
ιδέα είχαν οι μαθητές ενός δημοτικού σχολείου στη Σλοβακία, οπότε τα
παιδιά μας ζωγράφισαν με έμπνευση πρόσωπα, στιγμές, αγαπημένα
αντικείμενα και ό,τι τους γεμίζει χαρά και ζεστασιά.
Η δημιουργική αυτή εμπειρία ολοκληρώθηκε
με έναν όμορφο τρόπο: τα παιδιά παρουσίασαν τα έργα τους στους
μαθητές/τριες ενός συνεργαζόμενου σχολείου
από την Ισπανία, ανταλλάσσοντας συναισθήματα και εντυπώσεις μέσα σε
ένα κλίμα χαράς και συνεργασίας. Μια ξεχωριστή εμπειρία που ένωσε
τις φωνές και τις καρδιές των παιδιών πέρα από τα σύνορα.
MARCH_ANGER
Τον Μάρτιο, το σχολείο μας είχε την
τιμητική του! Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος The Palette of
Emotions, αναλάβαμε να ετοιμάσουμε τις δραστηριότητες για το
συναίσθημα του θυμού. Επιλέξαμε να το συνδέσουμε με έναν γνωστό
και... εύκολα θυμωμένο ήρωα της ελληνικής μυθολογίας: τον Ποσειδώνα!
Μέσα από συζητήσεις, μύθους και
δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν τον θυμό του θεού
της θάλασσας και εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους με
ευρηματικούς τρόπους. Το αποκορύφωμα; Η αναπαράσταση του θυμωμένου
Ποσειδώνα από τους ίδιους τους μαθητές! Με φαντασία, χιούμορ και
πολύ γέλιο, η τάξη γέμισε από... θεούς της θάλασσας που βροντούσαν
την τρίαινά τους και δημιουργούσαν φουρτούνες!
Ήταν μια μοναδική εμπειρία μέσα από την
οποία τα παιδιά έμαθαν να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τον
θυμό με δημιουργικό και παιχνιδιάρικο τρόπο.
APRIL_SADNESS
Τον Απρίλιο τη σκυτάλη πήρε το σχολείο
της Καβάλας, που ανέλαβε τις δραστηριότητες για το συναίσθημα της
στενοχώριας. Οι μαθητές/τριες του
συνεργαζόμενου σχολείου μάς προσκάλεσαν να αποτυπώσουμε τη δική μας
στενοχώρια στο χαρτί, ακούγοντας το συγκινητικό τραγούδι του Μάνου
Χατζιδάκι «Τα παιδιά του Πειραιά». Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία
ενσυναίσθησης και έκφρασης, που βοήθησε τα παιδιά να συνδεθούν με τα
βαθύτερα συναισθήματά τους μέσα από τη μουσική και την τέχνη.
MAY
Το τελευταίο συναίσθημα του προγράμματος
ήταν αυτό της χαράς και οργανώθηκε από τους συνεργάτες μας από την
Τουρκία. Τα παιδιά κλήθηκαν να ζωγραφίσουν ό,τι τους προκαλεί χαρά
και να μοιραστούν στιγμές ευτυχίας μέσα από την τέχνη. Παράλληλα,
δημιούργησαν ένα πολύχρωμο wordart με λέξεις που οι ίδιοι σκέφτηκαν
και συνδέουν με την ευτυχία – λέξεις όπως «φίλοι», «οικογένεια»,
«παιχνίδι», «καλοκαίρι», «γέλιο».
Κατά τη διάρκεια
της επίσκεψης των Ισπανών εκπαιδευτικών στο σχολείο μας, οι
καλεσμένοι μας βοήθησαν τους μαθητές/τριες να
ολοκληρώσουν τις δημιουργίες τους και, στο τέλος, οι ζωγραφιές και
το wordart παρουσιάστηκαν στους μαθητές/τριες
του ισπανικού σχολείου μέσω τηλεδιάσκεψης. Ήταν μια όμορφη και
συγκινητική στιγμή που έκλεισε το πρόγραμμα με τον πιο φωτεινό και
αισιόδοξο τρόπο. Στο τέλος , χρησιμοποιήσαμε τις λέξεις από το
wordart για να φτιάξουμε ένα τετράστιχο ποίημα και μαζί με τα
ποιήματα όλων των συμμετεχόντων και τη βοήθεια της τεχνητής
νοημοσύνης δημιουργήσαμε ένα τραγούδι.
Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό
υποδεχθήκαμε πρόσφατα στο σχολείο μας δύο εκπαιδευτικούς από το
συνεργαζόμενο σχολείο CEIP Pascual Martinez Abellan από την Murcia
της Ισπανίας, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού προγράμματος
eTwinning " The Palette of Emotions ", στο οποίο το σχολείο μας
συμμετέχει ενεργά. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στις ευρύτερες
προσπάθειες εξωστρέφειας του σχολείου μας και στην ενίσχυση της
συνεργασίας με ευρωπαϊκά σχολεία, μέσα από δράσεις που προάγουν την
καινοτομία, τη διαπολιτισμική κατανόηση και την ανταλλαγή καλών
παιδαγωγικών πρακτικών.
Η φυσική παρουσία των Ισπανών
εκπαιδευτικών αποτέλεσε μία εξαιρετική ευκαιρία για ενδυνάμωση των
διασχολικών δεσμών, με στόχο την ενίσχυση του διαλόγου, της
αμοιβαίας κατανόησης και της πολιτισμικής εγγύτητας ανάμεσα στους
μαθητές/τριες και τους εκπαιδευτικούς των δύο χωρών. Η επίσκεψη
πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συνεργασίας και αλληλοεκτίμησης, γεγονός
που συνέβαλε καθοριστικά στη δημιουργία ενός πλαισίου εμπιστοσύνης
και ανοιχτής επικοινωνίας.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο
σχολείο μας, 26 έως 28 Μαΐου, οι
φιλοξενούμενοι εκπαιδευτικοί ενσωματώθηκαν ενεργά στην καθημερινή
εκπαιδευτική ζωή. Συμμετείχαν σε διδασκαλίες, συνεργάστηκαν με το
διδακτικό προσωπικό και αντάλλαξαν εμπειρίες και απόψεις για
σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και μεθόδους διδασκαλίας.
Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις
δραστηριότητες, τις πρωτοβουλίες και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που
υλοποιούνται στο σχολείο μας, τόσο εντός όσο και εκτός της σχολικής
τάξης.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην παρουσίαση
των κοινών δράσεων που έχουν υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας
eTwinning, οι οποίες υπογραμμίζουν την αξία της συνεργασίας μεταξύ
σχολείων διαφορετικών χωρών. Οι μαθητές/τριες
μας παρουσίασαν με υπερηφάνεια τις δημιουργίες και τα αποτελέσματα
των συνεργατικών δραστηριοτήτων, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη σημασία
της ενεργούς συμμετοχής και της δημιουργικής έκφρασης μέσα από το
πλαίσιο ενός κοινού ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού εγχειρήματος.
Η ανταλλαγή αυτή υπήρξε μια πολύτιμη
εμπειρία μάθησης για όλους τους εμπλεκόμενους. Ενίσχυσε όχι μόνο το
ευρωπαϊκό προφίλ του σχολείου μας, αλλά και την αίσθηση του ανήκειν
σε μια ευρύτερη κοινότητα μάθησης που υπερβαίνει τα εθνικά σύνορα.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έναν
διαφορετικό πολιτισμό, να εξασκήσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες
και να καλλιεργήσουν τις αξίες της αποδοχής, της συνεργασίας και της
ανοιχτής σκέψης.
Η επίσκεψη αυτή άφησε ανεξίτηλο
αποτύπωμα στην εκπαιδευτική μας κοινότητα και αποτελεί εφαλτήριο για
νέες δράσεις και μελλοντικές συμπράξεις στο πλαίσιο ευρωπαϊκών
προγραμμάτων. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην προώθηση διεθνών
συνεργασιών που ενισχύουν την ποιότητα της εκπαίδευσης και
διαμορφώνουν ενεργούς, υπεύθυνους και ευαισθητοποιημένους Ευρωπαίους
πολίτες.
«Fun with English: Adventures
in Language Learning»
Το σχολείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό
κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στο Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
eTwinning, με τίτλο «Fun with English: Adventures in Language
Learning» (Διασκεδάζουμε με τα Αγγλικά: Περιπέτειες στην Εκμάθηση
μιας Γλώσσας). Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί έναν καινοτόμο τρόπο
διδασκαλίας και μάθησης μέσα από την αξιοποίηση των Τεχνολογιών
Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και τη συνεργασία σε ευρωπαϊκό
επίπεδο.
Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο
συνεργασίας με σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ελλάδα,
η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Πολωνία, η Γαλλία και η
Ιταλία. Οι μαθητές αυτών των σχολείων διδάσκονται την Αγγλική και τη
Γαλλική ως ξένες γλώσσες, γεγονός που καθιστά το πρόγραμμα μια
εξαιρετική ευκαιρία διαπολιτισμικής επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για την υλοποίηση
του προγράμματος στο σχολείο μας ήταν η Μιχαηλίδου Σωτηρία, ως
συντονίστρια του έργου, και οι Σοϊλεμεζίδης Δημήτρης (Διευθυντής)
και Κυριακού Δήμητρα (καθηγήτρια Πληροφορικής), οι οποίοι
υποστήριξαν ενεργά τη δημιουργική εμπλοκή των μαθητών και την
ποιοτική υλοποίηση των δραστηριοτήτων.
Οι μαθητές των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ συμμετείχαν
με ενθουσιασμό σε ποικίλες δημιουργικές δραστηριότητες, τις οποίες
ανάρτησαν στην ειδική πλατφόρμα του eTwinning. Ανάμεσα στις δράσεις
περιλαμβάνονταν:
· Παρουσιάσεις του εαυτού τους
· Περιγραφές του σχολείου και της πόλης
τους
· Ανταλλαγή πληροφοριών για έθιμα και
παραδόσεις
· Δημιουργία ηλεκτρονικών καρτών,
τραγουδιών, ψηφιακών βιβλίων και λεξικών
· Διαδικτυακά παιχνίδια και
συνεργατικές δραστηριότητες με συνομηλίκους από τις άλλες χώρες
· Συζητήσεις για θέματα όπως η ασφάλεια
στο διαδίκτυο και η πολιτισμική ποικιλομορφία
Μέσα από αυτές τις εμπειρίες, οι μαθητές
είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν την ξένη γλώσσα σε αυθεντικά
επικοινωνιακά πλαίσια, να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και
ψηφιακού γραμματισμού, να καλλιεργήσουν την πολιτισμική τους
συνείδηση και να χτίσουν φιλίες με μαθητές από άλλες χώρες.
Το πρόγραμμα «Fun with English- Adventures
in Language Learning» αποδείχθηκε μια πλούσια και πολύτιμη
εκπαιδευτική εμπειρία, που προώθησε τη χαρά της μάθησης, την
εξωστρέφεια και τη δημιουργικότητα των μαθητών μας, ενώ ενίσχυσε τη
θέση του σχολείου μας στον ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό χάρτη.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με
τίτλο
«Let’s get
to know our
world much better»
Ευρωπαϊκό βραβείο ¨School Label
eTwinning 2025–2026¨
Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια
ανακοινώνουμε ότι το 1ο Δημοτικό Σχολείο Παλαιοκάστρου τιμήθηκε με
το ευρωπαϊκό βραβείο “School Label eTwinning 2025–2026”. Η διάκριση
αυτή απονέμεται σε σχολεία που ξεχωρίζουν για την αφοσίωσή τους στην
καινοτομία, την εκπαιδευτική αριστεία και την συνεργασία μέσα από τα
προγράμματα eTwinning. Η αναγνώριση αυτή επιβεβαιώνει ότι το σχολείο
μας αποτελεί πρότυπο στη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, την
εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων και την ενίσχυση της
συνεργατικής και συμπεριληπτικής μάθησης.
Η επιτυχία αυτή είναι το αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας
ολόκληρης της σχολικής μας κοινότητας. Την τελευταία διετία, με την
καθοριστική συμβολή της καθηγήτριας Αγγλικών, κ. Μιχαηλίδου
Σωτηρίας, και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών μας, έχουμε
υλοποιήσει σημαντικά ευρωπαϊκά έργα eTwinning. Η υποστήριξη των
γονέων και η διαρκής στήριξη του Διευθυντή κ. Σοιλεμεζΐδη Δημητρίου,
μαζί με όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό, συνέβαλαν ουσιαστικά στην
επιτυχία αυτή.
Μέσα από συνεργασίες με σχολεία από τη Σλοβακία, την Κροατία, την
Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ουκρανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την
Τουρκία, την Πολωνία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα, ανακαλύψαμε νέους
τρόπους μάθησης, ανταλλάξαμε ιδέες και δημιουργήσαμε πρωτοποριακά
εκπαιδευτικά προγράμματα. Το eTwinning μάς βοήθησε να αντιληφθούμε
την εκπαίδευση όχι ως μια στατική διαδικασία, αλλά ως ένα δυναμικό,
συναρπαστικό ταξίδι που αποκτά μεγαλύτερη αξία μέσα από τη
συνεργασία και τη δημιουργικότητα.
Ευχαριστούμε το eTwinning και όλους τους συνεργάτες μας για αυτή τη
μοναδική εμπειρία! Συγχαρητήρια σε κάθε μαθητή, γονέα και
εκπαιδευτικό που συνέβαλε σε αυτή τη διάκριση! Συνεχίζουμε με το
ίδιο πάθος, δημιουργώντας ένα σχολείο καινοτόμο, ανοιχτό και γεμάτο
έμπνευση!
Την τρέχουσα σχολική χρονιά οι Α και Β
τάξεις του σχολείου μας συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα
eTwinning «The Palette of Emotions» (Η Παλέτα των Συναισθημάτων),
που στοχεύει στην αναγνώριση, κατανόηση και έκφραση συναισθημάτων
μέσω της τέχνης. Οι μαθητές μας συνεργάζονται με παιδιά από την
Ισπανία, Τουρκία και Σλοβακία ανταλλάσσοντας ιδέες και δημιουργώντας
κοινά έργα.
Ο κύριος στόχος του έργου είναι η
ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης, η ανάπτυξη της
δημιουργικότητας και της καλλιτεχνικής έκφρασης, η ενίσχυση της
διαπολιτισμικής κατανόησης και η προώθηση της εκμάθησης ξένων
γλωσσών.
Η συμμετοχή των μαθητών στο έργο ενισχύει τη
συνεργασία και την κοινωνική αλληλεπίδραση, προσφέροντάς τους
πολύτιμες μαθησιακές εμπειρίες.
Η πρώτη εργασία των μαθητών μας ήταν να
σκεφτούν και να σχεδιάσουν το λογότυπο του συγκεκριμένου
προγράμματος. Ο ενθουσιασμός των παιδιών μας ήταν μεγάλος και οι
δημιουργίες τους εξαιρετικές! Από αυτές ξεχώρισαν οι παρακάτω
ζωγραφιές μετά από την ψηφοφορία των γονέων:
2η ανάρτηση- Ιανουάριος
Στο
πλαίσιο του eTwinning προγράμματος “The Palette of Emotions” οι
μαθητές της Α και Β τάξης ασχολήθηκαν με το συναίσθημα του «φόβου».
Την παρουσίαση και τις δραστηριότητες για το συγκεκριμένο συναίσθημα
έχει αναλάβει η Ισπανία. Θέλοντας, λοιπόν, να το συνδέσουν με τον
ισπανικό πολιτισμό γίνεται μια αναφορά στο έργο του Ισπανού
καλλιτέχνη Salvador Dali και στον σουρεαλισμό. Στο τέλος, τα παιδιά
προσπάθησαν να αποτυπώσουν τον δικό τους φόβο συνδυάζοντας στοιχεία
από τους πίνακες του εν λόγω καλλιτέχνη.
Βράβευση του Ευρωπαϊκού eTwinning έργου “Tell me tell me”
Την περσινή χρονιά, τα δύο
τμήματα της Δ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο eTwinning έργο
"Tell me, tell me" με στόχο τη βελτίωση των γλωσσικών και
επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους στην αγγλική γλώσσα. Μαθητές και
μαθήτριες, ηλικίας 7 έως 9 ετών, από 7 χώρες συνεργάστηκαν με σκοπό
τη συνεργασία και τη συζήτηση πάνω σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Καθ' όλη τη διάρκεια του
έργου, δόθηκε έμφαση στην καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τη
συνεργασία τόσο των μαθητών μεταξύ τους όσο και των εκπαιδευτικών,
αξιοποιώντας διάφορες μεθόδους και προσεγγίσεις διδασκαλίας. Η
μάθηση προέκυπτε ασυνείδητα μέσω των δραστηριοτήτων, που
πραγματοποιήθηκαν κυρίως σε μικρές ομάδες, και της αλληλεπίδρασης
των μαθητών μεταξύ τους. Δόθηκε έμφαση στην ευχέρεια λόγου στην
αγγλική γλώσσα και την χρήση της ως κώδικα επικοινωνίας και
δημιουργήθηκε έτσι ένα διαδραστικό περιβάλλον που έδωσε την ευκαιρία
στους μαθητές να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από τη
μουσική (θεματικά τραγούδια), τα εικαστικά (δημιουργία ενός
λογότυπου, Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, ζωγραφιές για την
περιγραφή ανθρώπων), την ανεξάρτητη έρευνα (Animals in my country)
και τις τηλεδιασκέψεις μέσω skype, οι οποίες αποτέλεσαν την πιο
διασκεδαστική και συνεργατική δραστηριότητα, επειδή τα παιδιά
μπόρεσαν να συνομιλήσουν, να παίξουν, να γελάσουν και να
τραγουδήσουν σε ζωντανό χρόνο με τους φίλους τους.
Το έργο μας, λοιπόν,
βραβεύτηκε με Ετικέτα ποιότητας στις 28-9-2015. Θυμίζουμε ότι
η Ετικέτα Ποιότητας είναι η απτή αναγνώριση στους καθηγητές και τα
σχολεία για το υψηλό επίπεδο των eTwinning δραστηριοτήτων τους.
Στους μαθητές, προσφέρει μία ενίσχυση στην προσπάθειά τους, και στο
σχολείο γενικότερα, μία δημόσια επιβεβαίωση της δέσμευσης του για
την ποιότητα και την ειλικρίνεια σε μία Ευρωπαϊκή συνεργασία.
Η Εθνική Υπηρεσία Στήριξης (ΕΥΣ)
σε κάθε χώρα αξιολογεί τις αιτήσεις των σχολείων για την εθνική
Ετικέτα Ποιότητας βάσει έξι κριτηρίων. Συγκεκριμένα, ένα έργο πρέπει
να αγγίξει την τελειότητα στους ακόλουθους τομείς:
(1) Παιδαγωγική Καινοτομία
(2) Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη
(3) Επικοινωνία και ανταλλαγή μεταξύ σχολείων
συνεργατών
(4) Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών
(5) Χρήση της τεχνολογίας
(6) Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση
Συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη στο πλαίσια
του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning
Η δεύτερη τηλεδιάσκεψη με τους φίλους μας
από το σχολείο IstitutoComprensivoStatale στο Andorno της Ιταλίας
πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 13 Μαΐου. Αυτή την φορά η θεματική
ενότητα ήταν η "περιγραφή ανθρώπων" και οι μαθητές του Δ1, αφού
τραγούδησαν το αγγλικό τραγούδι "Thepartsofyouandme" μαζί με τα
παιδιά από την Ιταλία, έπαιξαν το παιχνίδι "Guesswho?" (Μάντεψε
ποιος). Ένα παιδί περιέγραφε στα Αγγλικά έναν συμμαθητή ή μια
συμμαθήτριά του και τα παιδιά από το άλλο σχολείο, αφού άκουγαν
προσεχτικά την περιγραφή, προσπαθούσαν να μαντέψουν ποιος ήταν αυτός
ή αυτή. Στη συνέχεια, μαθητές και από τα δύο σχολεία παρουσίασαν και
περιέγραψαν διάσημα πρόσωπα που επέλεξαν οι ίδιοι.
Η τηλεδιάσκεψη μας ολοκληρώθηκε με ένα
μικρό πάρτι γενεθλίων για τα 10 χρόνια eTwinning! Δεν έλειψαν οι
τούρτες γενεθλίων (που κατασκευάσαμε στο σχολείο και έμοιαζαν σαν
αληθινές!), τα μπαλόνια, τα σημαιάκια, και φυσικά το τραγούδι των
γενεθλίων στα Ιταλικά, τα Ελληνικά και όλοι μαζί στα Αγγλικά!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον Διευθυντή μας,
κ. Σοϊλεμεζίδη Δημήτρη, την κ. Νικολάου Ελένη (δασκάλα της τάξης)
και τον κ. Βλάχο Ευάγγελο (δάσκαλο παράλληλης στήριξης) για τη βοήθεια και τη
συνεργασία τους κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, όπως επίσης και
τον κ. Μαυρίδη Κων/νο (εκπαιδευτικό πληροφορικής) και την κ. Τόγια
Άλκηστη (εκπαιδευτικό μουσικής) που δούλεψε με τα παιδιά, για να
ερμηνεύσουν καλύτερα το τραγούδι "Thepartsofyouandme", όπως και τα
υπόλοιπα τραγούδια που παρουσιάσαμε στο πρόγραμμα. Τέλος, ένα μεγάλο
"Thankyou!" στην συνάδελφο, κ. EmanuelaBoffaBallaran, για τη
συνεργασία της και την υπέροχη ιδέα της για το πάρτι γενεθλίων!
Τετράδη Λίνα
Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας
φωτογραφίες
"Tell me, tell me"
Μέσα στα πλαίσια του eTwinning έργου "Tell
me, tell me", που συμμετέχουν οι μαθητές της Δ΄ τάξης του σχολείου
μας, πραγματοποιήθηκε (την Τετάρτη 24 Μαρτίου) η πρώτη μας
τηλεδιάσκεψη με τα παιδιά από το σχολείο Istituto Comprensivo
Statale di Andorno Micca που βρίσκεται στο Andorno της Ιταλίας. Τα
παιδιά συνομίλησαν μεταξύ τους στα Αγγλικά, έπαιξαν παντομίμα και
τραγούδησαν Αγγλικά τραγούδια. Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία τόσο για
τους μαθητές όσο και για εμάς τους εκπαιδευτικούς και δώσαμε
ραντεβού για την επόμενη τηλεδιάσκεψη που θα πραγματοποιηθεί μέσα
στον Μάιο. Ευχαριστώ πολύ τη συνάδελφο από την Ιταλία, κ. Emanuela
Boffa Ballaran, για την συνεργασία και τον ενθουσιασμό της!
Τετράδη Λίνα
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ
ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ
ΕΥΡΩΠΗΣ
Οι
μαθητές της Γ΄ και Ε΄ τάξης ,συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning
, αντάλλαξαν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες με
μαθητές άλλων ευρωπαϊκών σχολείων.
Κιζλαρίδου Νικολέττα
Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ E TWINNING
Οι
μαθητές της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό
eTwinning έργο “Tellme, tellme”. Δεκατρία σχολεία από οκτώ
Ευρωπαϊκές χώρες συνεργάζονται με στόχο να βοηθήσουν τους μαθητές να
βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους στην Αγγλική γλώσσα. Για
να ολοκληρώσουν τις δραστηριότητες του έργου, οι μαθητές θα
χρειαστεί να συνομιλήσουν μεταξύ τους και με τους μαθητές των άλλων
Σχολείων, αναδεικνύοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των
χωρών , χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα ως τον συνδετικό κρίκο.
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα
eTwinning φέρνει τους μαθητές σε επαφή με
συνομηλίκους τους των άλλων ευρωπαϊκών σχολείων μέσα από ανταλλαγή
εργασιών και δραστηριοτήτων που γίνονται μέσω διαδικτύου.
Ενδεικτικά παρουσιάζουμε μέρος αυτών των εργασιών σχολικής
χρονιάς 2011-12:
Τα αγαπημένα μου ζώα από τους μαθητές του Γ2
εδώ...
Η ιστορία της Θεσσαλονίκης από τους μαθητές του Δ2
εδώ...
Η αγαπημένη μου ιστορία από τους μαθητές του Ε2
εδώ...